sobota, 28 września 2013

Jesien

przyszla  w tym roku bardzo szybko.Na Waszych blogach mieni sie pieknymi kolorami .Sa  prace  o tematyce  jesiennej  i nie tylko.Sa owoce, warzywa, przetwory, ogrody, sady, kwiaty .Uwielbiam takie klimaty.
Ja tez dolaczam  sie do Was z moja  jesienia.To bieznik z aplikacjami owocow  i warzyw.

a tu w calosci.Ma wymiary 100cm x 40 cm.

Aplikacje naszywalam recznie na bawelnie w ukosnia krateczke, co pozniej ulatwilo mi pikowanie
Tu winogron , gruszki i jablko Zdjecie w trakcie naszywania aplikacji


Tu dynia w towarzystwie owocow ( praca w toku)

A tu  buraczek , gruszka i,jablko i naturalnie liscie


Bieznik powstal na podstawie  gazetki "Quiltmaker" nr 153 .Wykorzystalam zalaczony do niego projekt


 Bieznik pikowalam  maszynowo w ukosna kratke po  jego ukonczeniu i od spodu wyglada tak




A tu zapowiedz nastepnej pracy




Milego weekendu i pelnego slonca Wam zycze a ja juz pedze na wieczorne dyzury.Jakosc zdjec nie najlepsza bo nie ma sloneczka.
Pozdrawiam .)









29 komentarzy:

  1. Świetny pomysł! Bardzo ładna aplikacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię jesieni, ale w Twoim wydaniu bardzo mi sie podoba. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Twoje dzieła. Bieżnik bardzo klimatyczny.Ale jak pomyślę o ilości pikowania i o dokładności z jaką to zrobiłaś ,to chylę czoła Masz anielską cierpliwość. Ten przyszły projekt również cudny.Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny, szczegolnie opracowanie dyni:-) Pozdrawiam Alus!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny bieżnik. Następna praca też zapowiada się cudnie, lubię w różyczki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, przepiękne aplikacje !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna aplikacja, śliczny bieżnik! To miejsce w które trzeba nanieść aplikację jednak mnie laika przeraziło , ja bym wszystko pomarszczyła, a Tobie tak równiutko wszystko wyszło - cóż mistrzyni!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny bieżnik, podoba mi się falisty brzeg i cudne pikowanie, które dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak widzę twoje śliczną szyciowa jesień to może i ja polubię ,,
    Czekam na następne bieżniki ,,,

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo jesienny, nadal podziwiam Twoją cierpliwość Alu, nie mogę sobie wyobrazić tego pikowania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Já podzim taky miluji a běhounek je překrásný

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie to wszystko uszyłaś , podziwiam za talent, cierpliwość i wyobraznię. Pozdrawiam Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  13. Wieki mnie nie było w świecie blogów a tu tyle zmian i tyle nowości. Alu jak zwykle ślicznie i dużo. Widzę, że zdrowie dopisuje ;-) Buziaki ślę i obiecuję poprawę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj wieki nie byłam w swiecie blogowym a tu tyle nowości!!!! Alu jak zwykle super! Widzę, że zdrowie dopisuje więc i praca wre ;-) Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aluniu, jesień u Ciebie piękna :-) przytulam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne jesienne akcenty w pracach Alicjo, podziwiam...
    Nie lubię jesieni ale powoli się do niej przyzwyczajam...pozdrawiam..buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudny, jesienny bieżniczek. Już nie mogę się doczekać Twojej nowej pracy.
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Alicjo... nadal tworzysz słodkości...
    za każdym razem jestem zachwycona ogladając Twoje prace...
    u mnie zimno... dzisiaj w nocy przymroziło... drzewa mocno gubią li.scie
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Cuda jak zwykle,ja raczej jetem kiepska w te klocki.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie dobrane kolory i przepiękne wykonanie!!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka piekna u Ciebie jest jesien! Az milo popatrzec, bo mnie to zostaja tylko te moje "szalone, kwiatnace" kasztany za oknem;)
    A zapowiedz nastepnej pracy, jak Twoj tytul brzmi, zapowiada sie przeslicznie i juz jestem ciekawa efektu koncowego, pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny jesienny bierznik zrobiłaś Alicjo....Zawsze podziwiam Twoje prace, wszystko takie dopracowane. Buziaczki ...Twoja jesień jest piękna....Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna interpretacja jesieni... kurcze jak to się robi!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...