sobota, 6 lipca 2013

Dlugo mnie tu nie bylo..

ale dziekuje pieknie ,ze wciaz zagladacie.Jest lato. cieplo a wlasciwie goraco a taka pogoda nie sprzyja  robotkom.Zaczely sie  wakacje, nastal czas urlopow i tak byc powinno.Wprawdzie do mojego urlopu jeszcze bardzo daleko, a juz mi sie nie chce chodzic do pracy , nie mowiac  o handmade.Zeby nie przynudzac, pokaze tak szybciutko  moje ostatnie  prace. Wraz z nowa pora roku szyje sobie zawsze  nowa  torbe-szmacianke.Tym razem uszylam    torbe z wykorzystaniem  pieknego haftu , ktory dostalam od Mariolki  z " Haft i patchwork", a ktory wczesniej juz pokazywalam. Na uszycie  torby zuzylam  resztki   jedwabiu Dupion  oraz resztki plotna w   pastelowe paski z IKEA.Torba ma podszewke i kieszen na drobiazgi. Boki torby wypelnione sa ocieplina, przez co stala sie miekka i przyjemna., natomiast ramke wokol obrazka zrobilam z koronki recznie malowanej, ktora nabylam u Margot z bloga"a wszystko co kocham".Zdjecia tez jakies do kitu.Wogole nie ostre, mysle ze cos tam jednak widac.

A tak wyglada z tylu .Calosc  jest pikowana  maszynowo.


Wraz z nadejsciem nowej pory roku szyje takze nowy  wianek nad drzwi wejsciowe.Tym razem to wianek-sloneczko z elfikiem i kwiatkami.Reczne aplikacje wypelniane dodatkowo ocieplina.

i z bliska elfik
i z bliska kwiatki

Jeszcze fatuszek do kuchni uszylam, lapke-gruszke i podusie boutisowa.









 Natomiast koszyczki , patchwork na stol i inne ozdoby do kuchni  pokaze jak skoncze.
A  na koniec ksiazki o quiltach i patchworkach , ktore zapomnialam w ostatnim poscie pokazac.


Ostatnio wpisuje komentarze na  Waszych blogach, ukazuja sie   a gdy zamkne bloga i wroce to juz  ich tam nie ma.Byc moze winny jest ten bloglovin, bo wczesniej takich problemow nie mialam.
Komputer  nie jest zasmiecony wiec nie wiem, gdzie szukac przyczyny.Moze on tez chce miec wakacje.?
Zycze Wam niezmiennie pieknej pogody i udanych urlopow.



30 komentarzy:

  1. Też mam taki sam problem z komentarzami. Piszę, a one po chwili znikają (a czasem nawet ktoś zdąży na komentarz odpowiedzieć). Bloglovina nie mam, więc raczej to nie on jest przyczyną problemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna torba Ala, podziwiam, że Ci się chce w taki upał...ja czekam już na urlop...co do komenmtarzy to trzeba sprawdzić w SPAM bo tam wędruja, u mnie też takie problemy, już 3 takie znalazłam...pozdrawiam i miłej niedzieli Ci życzę...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna torebka wsam raz na upalne lato...Z dodawaniem komentarzy ma też problem Moja siostra Ewa prawie umilkła ...bo nie wie o co chodzi....Buziaczki Alu .

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna letnia torba. Och jak ja Ci zazdroszczę tych wszystkich książek robótkowych :-). Pozdrawiam bardzo gorąco. Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też wkurzają te zmiany i cały bloglovin:))nie wiem jak wejść do niektórych ,gdzie komentować:)masakra:)ale dość narzekania:)Twoje pracki cudne:)))torba śliczna:)popatrz jak pięknie można wyeksponować haft:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Alicjo! i jak zawsze prowokujesz do czegoś nowego - bardzo lubię tu zaglądać, bo zawsze coś nowego znajdę. Nowego co staje się dla mnie inspiracją. Torba cudna- ja tworzę torbę z haftem wstążeczkowym - jeszcze chwila i ...
    Torba cudna, możesz być dumna nosząc ją a zazdrość bedzie w oczach obserwatorów!!!
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe hafty w Twoim wykonaniu, elfik skradł moje serce:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alicjo... pikowańce śliczniste...
    szkoda, że tak daleko mieszkasz a to na kursik bym się do Ciebie wybrała... hihi
    miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  9. Alu torba wspaniała lubię takie rzeczy życze by dobrze ci służyła
    pozdrawiam ciepluteńko Maria

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach i och po raz kolejny podziwiam i rozpływam się nad Twoimi pracami, na razie kupiłam sobie przyzwoitą maszynę może z czasem i mnie uda się uszyć coś sensownego:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace, ale torba jest niesamowita, będzie się dobrze nosić! No i ten elfik, cudna kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nic odkrywczego nie napiszę, ale wszystko mi się podoba, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczna torba. Fartuszek taki elegancki:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj Alu - zamarłam jak zobaczyłam wczoraj że Twój blog jest usunięty - naprawdę długo cię nie było ale jak dobrze że wróciłaś pozdrawiam uściski ślę Maria

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj Alu - zamarłam jak zobaczyłam wczoraj że Twój blog jest usunięty - naprawdę długo cię nie było ale jak dobrze że wróciłaś pozdrawiam uściski ślę Maria

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak jak Maria miałam taki sam komunikat, dzisiaj jest już ok. nawet Twoja miła buźka wróciła do obserwatorów:)
    Piękne jak zwykle rzeczy zrobiłaś, a torba jest wyjątkowa!!!! na brak czasu na robótki również narzekam tym bardziej, że 18 będę prowadziła następny kurs patchworku.
    Gazetki świetne, nigdy ich za dużo mimo internetu:)
    ściskam mocno zadowolona, że już jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochane dziewczyny,,nie mialam pojecia ze cos sie zlego dzieje z moim blogiem..ani mysle go zamykac..ale milo slyszec ze jestescie i czekacie na moje posty, na moje prace.Dobrze ze problem sie jakims cudem sam rozwiazal i nie musiala interweniowac moja kochana blogowa pomoc komputerowa.Pozdrawiam Was milo i jeszcze raz dziekuje za troske.)

    OdpowiedzUsuń
  18. Alu fajnie wykorzystałaś hafcik, wyszła niepowtarzalna torba:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niby długo nie było, a zajęta szyciem jak zawsze :)
    Cudowne rzeczy znowu stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aluś kochana a u mnie nie pojawiają się informacje, że ktoś coś nowego napisał. W dodatku wybiórczo, raz są, raz nie ma...
    Takie buty.
    Na Twoje patchworki czekam :). Podziwiam Twoje szyciowe dzieła kochana!

    Buziaki posyłam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie ostatnio blogger też szwankuje!
    A Twoje dzieła są cudne:). Piszesz, że Ci się nie chce, a tyle nowości. Pracuś z Ciebie. Torba jest piękna, a wianek absolutnie niespotykany. Ściskam Cię mocno i odpoczywaj w międzyczasie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna torebusia! Haft dostałaś gotowy?? czy tylko wzór??? Jest superowy! Mi o dziwo pokazała się wersja, że mogę do Ciebie tutaj pisać (a jak wiesz nie moglam ) Nie wiem co to za fanaberie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Alicja jak ty potrafisz wykorzystać haft xxx inaczej niż w formie obrazu , lubię inne zastosowanie haftu , torebka boska i na pewno nikt takiej nie ma . Gruszka łapka śliczna ,,Jeszce raz kochana dziękuje ,

    OdpowiedzUsuń
  24. Alus .wszystko razem budzi we mnie och i ach.Napracowalas sie bardzo ,ale warto i mozesz byc z siebie dumna.Czesto zagladam na gg.Jesli masz chwile to odezwij sie.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. fartuszek do schrupania:)))gdzie ty kochana mieścisz tyle literatury,ksiązek ????

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobają mi się Twoje pomysły.Piękne kombinacje.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pracowita pszczółka z Ciebie.A pomysłowa, że ho ho.Podziwiam wszystkie Twoje prace.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam Cię serdecznie na na moje pierwsze candy, widzę, że bierzesz udział w takich zabawach więc zapraszam:) http://malafarmaaniki.blogspot.com/2013/07/candy.html
    pozdrawiam serdecznie z ArtFarmy Anika :)
    poobserwuje też Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  29. super wyszywanki :) świetnie tu ;) czekam na kolejny post :* obserwuję <3
    Blog modowy What is in the hat? Zapraszam ;) KLIK!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...